Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Love AIK-aren - 2 juni 2009 17:07

Idag ösregnar det.I morse när jag skulle gå till skolan så regnade det inte.Men sen vid kvartsrasten så började det att regna.Vi körde rutan men det var tråkigt för man halkade hela tiden men det är kul att bli blöt tycker jag.Efter skolan hade jag fotboll kl 15:00 på Vallen.Torsviks laget hade träning med oss Marko som ska åka med oss till Åland i sommar och spela Ålandia cup med oss.Han spelar i det laget han spelar också lite med oss.Jag blev as blöt på träningen jag är målvakt ju som ni vet (dom som har läst bloggen) slänger mig ju och då blir jag blöt.Efter träningen fick vi mackor dom är goda.Så jag gick upp till parkeringen för träningen var ju slut och jag väntade i 30 minuter på mamma hon sa att hon trodde att pappa skulle köra.

Tjao!

/Love den blöta AIK-aren

Presentation

Omröstning

Vad är det finaste killnamnet av de här?
 Jack
 Simon
 Axel
 Emil
 Charlie
 Alex
 Jacob
 Leo
 Max
 Carl
 Adam
 Ivar
 Zack
 Leon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards